Nog 1 week in maleisie - Reisverslag uit Port Dickson, Maleisië van Pieter Adriaansen - WaarBenJij.nu Nog 1 week in maleisie - Reisverslag uit Port Dickson, Maleisië van Pieter Adriaansen - WaarBenJij.nu

Nog 1 week in maleisie

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

28 Augustus 2007 | Maleisië, Port Dickson

Hoi allemaal,weer een tijdje geleden ik heb nu een internetcafe hier(geen bier), maar ik kan op m`n gemak alles doen.ik ben even op adem aan het komen van alle bus,boot,train,vlieg reizen.
ja ik spreek hier meer engels ,dus verleer je het nederlands(nu al?).
Ik sprak vorige week een Leraar engels en hij zei , you come UK isn`t it, i said yes shure.
het was in Thailand en ik kon al meteen beginnen op een priveschool.
dus als ik geld tekort kom dan kan ik daar al beginnen.
In bangkok is het wel even wennen aan alle drukte ,maar het is geweldig om te zien hoe tevreden de lokale bevolking is.
ze werken allemaal en in 35 graden ,zijn ze allemaal eigenlijk op straat eten aan het verkopen,vers dan wel he.

Omdat ik niet kon vliegen in deze weken is het vervoer de slaap\nachttrein.
voorbeeldje:
Bangkok - Koh samui(halverwege een tropisch eiland) - Melacca :
Bangkok om 19.00 in de trein tot 08.00 s`morgens tot Koh Samui 1 nacht overnacht, de trein in om 19.00 `s avonds tot 10.45 de volgende morgen, lekker de bank wordt een breed bed, airco, gordijnen,restaurant lekker slapen dus, om 17.00 de zelfde dag een ticket in de trein ditmaal een stoel, aankomst 03.30 dan nog 4 uur in de bus dit alles van Bangkok tot Melacca 4000 km kost 30 euro geweldig maar wel vermoeiend.
Nog even met mijn vriendin en dochter naar een kustplaats geweest.???????
nu nog even orde in het schema en op zaterdag vlieg ik naar Sydney Australie voor 2 weken.
ik heb nog wat foto`s van thailand
bedankt iedereen blijf bij en stuur reacties, svp

for our englisch speaking friends , wonderfull time in bangkok i travelled to River kwai, elephants safari and had a good time there ,i had a train ride off 36 hours to Melacca malaysia again , on my way stopped on the most biautiful island in this region - Koh Samui .
now in Melacca to organise everything repack and saturday to OZZIE.
who meets me there ????????????????
react: send message by clicking on : plaats bericht.

  • 28 Augustus 2007 - 20:10

    Frank En Ellen:

    Hallo pieter, ik denk dat ik het voor de tweede keer moet proberen, want de eerste reactie is volgens mij niet verzonden. Als ik jou daar zo aan de gang zie, dan ben ik er zeker van dat wij een saai leventje lijden. Maar dat hoort er nou eenmaal bij als je kindertjes nog klein zijn. Volgende week is het hier weer poppel kermis, en dan kunnen we weer een pintje gaan drinken. Het mag weer wel eens een keertje. Niet gaan fietsen op maandag want dan heb ik de hele week nodig om uit te rusten van al dat gezuip. Een collega van mij is deze week ook terug thuis gekomen van vakantie, hij was daar ook bij jou in de buurt. Hij vond er het fantastisch, veel en lekker eten voor weinig geld. Is dat waar? Ook werden zij daar soms wel eens wakker van aardbevingen, lijkt me wel een beetje eng, met al die tsunamies van de voorbije jaren. Verder wil ik nog zeggen de groeten en we blijven je volgen natuurlijk.
    Frank

  • 29 Augustus 2007 - 08:33

    Menno:

    Heej Pieter,

    Bedankt, namens de collega's, voor je kaart.. natuurlijk hebben we gelijk gekeken naar je site.. ziet er super uit.. hier gaat alles goed en ze moeten man en macht bijzetten om je afwezigheid op te vullen :-)..

    veel plezier en goed om zo op te hoogte te blijven!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieter

I DID IT MY WAY

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 17050

Voorgaande reizen:

21 December 2014 - 21 December 2014

Serious Request 2014

20 Juni 2007 - 20 Februari 2009

Sabbatical Asia- Australia - New Zealand

Landen bezocht: