australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Pieter Adriaansen - WaarBenJij.nu australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Pieter Adriaansen - WaarBenJij.nu

australie

Door: pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

03 September 2007 | Australië, Sydney

Nu in Sydney Australie eerst een nieuwe fotocamera gekocht , later volgen foto`s van Harbor Bridge and Opera house .

2 weken hier,een wereldstad niet te lang want veel te duur voor mij.
come back later By

  • 03 September 2007 - 13:46

    Sandra/Albert:

    Nou Pieter geloof maar ik ben nu echt jaloers op je na het zien van die foto's
    Hier ist mar hetzelfde Maar dat neemt niemand je meer af en Albert en ik zijn wel benieuwd naar je vriendin Foto's derop volgende keer met je nieuwe camera
    En meteen Pappa je boft wel

    Nou Tarzan (en Jane)
    We horen het snel

  • 03 September 2007 - 19:57

    Freddy:

    Hi Pieter,

    Helaas bleek mijn vorige berichtje er niet op te staan, dus laat ik het deze keer nog eens proberen.
    Op 24 augustus hebben we hier op de Prinsenlaan ons jaarlijkse geburenfeest gehouden.
    Het was dit jaar nog eens een keer in 't Prinsenhof en ik moet toegeven, het was een geslaagde avond.
    Lekker gegeten en daarna wat dansen.
    Tevens bleek dat er toch nogal wat mensen nieuwsgierig waren hoe het nou eigenlijk met Pieter zou zijn. Gelukkig kon ik ze daar wat over vertellen, want ik vind het erg leuk om jouw via je site te volgen.

    Pieter het ga je goed, nu in Australië, samen met vriendin.

    Groetjes uit Weelde,
    Freddy

  • 05 September 2007 - 11:45

    Anita:

    Ha die Pieter, vriendin ??? Papa?? Wat nou toch ?
    Gisteren zag ik Piet Kwinten, je weet wel van de Spartelvijver. Hij vroeg hoe het met je is en je krijgt de hartelijke groeten van hem.
    Zet vlug de foto's van je nieuwe toestel op de site, want dat vinden wij hier op DRP allemaal hartstikke leuk !
    Veel groeten !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieter

I DID IT MY WAY

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 17039

Voorgaande reizen:

21 December 2014 - 21 December 2014

Serious Request 2014

20 Juni 2007 - 20 Februari 2009

Sabbatical Asia- Australia - New Zealand

Landen bezocht: