tour 3 dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pieter Adriaansen - WaarBenJij.nu tour 3 dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pieter Adriaansen - WaarBenJij.nu

tour 3 dagen

Door: globetrotter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

18 Augustus 2007 | Thailand, Bangkok

hoi allemaal ik vind het geweldig dat jullie reageren.dat geeft mij het gevoel toch nog een beetje betrokken te zijn bij nederland en Belgie.

na vele uren in de bus en trein aangekomen in Bangkok een stad met 7 miljoen inwoners,veel smog,mijn avontuur begint dan vanaf ik uit de trein kom,na half geslapen te hebben,om een lokale bus te nemen en zo uit te zoeken waar ik naar toe moet, de taal hier en de letters hebben iets weg van een combinatie van Grieks en Russisch, dus ik snapte er ginne bal van waar ik nar toe moest.
na veel vragen met handen en voeten want niemand spreekt Engels hier, wist ik toch na 1.5 uur op een plek aan te komen waar wat meer Baclpackers waren.
Voor alsnog moet je hier rustig blijven want je je druk maakt met 36 graden op menne knikker dan gaat het fout.
3 dagen en 2 nachten hetvolgende gedaan:

Bezoek drijvende markt op het water alles wordt verkocht incl. vers gebakken bananen in olie gebakken op een boot(fotos volgen)
bridge over River Kwai zeer bekend, en ik heb er zelfs met een trein 77 km overheen gereden.
Olifanten tocht : in een stoel op de rug van een olifant een jungle tour gemaakt, eh en des hoog man.
Tijgerpark bezocht ,deze waren dus tam, je kon ze gewoon aanraken en er naast gaan zitten.
Bamboevlot Rafting over een snelstromende rivier.
En slapen in een drijvende chalet op de rivier,zodat je het water 30 cm onder je hoorde stromen
Ja in Bangkok ben ik nu aan het nachtleven begonnen ( ja ja Rob ik kijk uit voor de ladyboys ,je weet maar nooit wat je in je handen krijgt he)
je maakt wat mee het leven duurt maar even.Hallee
ps Ik heb het voorspelt van Onze Toon?
groeten aan alle collegas!


Last 3 days visit a lot off activities around Bangkok.
Floating Market on the waters off small city near bangkok.
Visit Bridge River Kwai, amazing if you know the story and you standing on the bridge gave me a feeling.
Elephant park incl jungletour on back off elephant.
3 days 2 nights including all food in a floating chalet on the river.

now back in Bangkok see the night life(yes i take care off ladyboys)
visitors can make messages in box BERICHTEN VERSTUREN thanks

  • 18 Augustus 2007 - 11:15

    Mari:

    Ha die Pieter,als ik de foto 'ns bekijk heeft het wel iets weg van WC de Rooi Pannen en daar moet jij je toch thuis voelen(grapje). Maar als ik zo lees en zie wat je allemaal al gezien en meegemaakt hebt kun je gerust trots zijn, want dat maakt niet iedereen mee. Ik zou zeggen geniet maar lekker verder en ik blijf je op je site volgen.
    Het allerbeste en de groeten,
    Mari

  • 18 Augustus 2007 - 17:08

    Rob:


    wij hebben toch gelijk gehad over toon toch wel jammer wij hadden er wel een goede baas aan. die ons gewoon liet werken en liet doen waar wij goed in zijn
    wel leuk daar in bangkok leuke markt was er ook veel leuke handel te koop ?
    pieter nog heel veel plezier en hoop weer snel een bericht te kunnen lezen en hoop dat je nog wat foto

  • 19 Augustus 2007 - 07:21

    Karel:

    Hallo die pieter
    hier in tilburg gaat alles zn gangetje heb deze week mijn laatste vakantie schama gewerkt en volgende week gaat het weer het normale leventjebeginnen met scholieren.
    wel leuk zon varende markt ,maar je moet wel uitkijken met uitstappen anders heb je een nat pak.
    En wat die ladyboys betreft dat heb jij zo wel door wat voor je staat ha ha
    Bedek in ieder geval je hoofd met een hoed want het is daar bovenop niet dik bezaaid en je kunt beter voorkomen dan genezen.
    Zoals je ziet loopt het toch lekker voor je (behalve die oorontsteking) en ga je van het ene naar andere avontuur.
    Wacht weer geduldig je volgende bericht af en wens je veel plezier en succes met je verdere verblijf in thailand,and ceep your head cooooooolll
    houdoe

  • 19 Augustus 2007 - 15:18

    Sigrid:

    hallo ome pieter
    ik vind het leuk dat het met jou zo goed gaat
    GROETJES SIGRID

  • 22 Augustus 2007 - 10:12

    Anita:

    Hoi Pieter, je wilt graag een beetje op de hoogte blijven, dus het laatste nieuws is dat we een WATERSTOFZUIGER aangeschaft hebben. Ja Ja, ik hoor je denken: nou kan het allemaal wel daar. Verder gaan het hier goed, de nieuwe winkel, de Belcompany, ziet er mooi uit en is echt een aanwinst voor het winkelcentrum. Ik ben al begonnen met de voorbereiding van de Jaarmarkt op 23 september. Dit jaar zonder jou, da's wel jammer.......
    Maar je ziet daar markten en rommel genoeg. De foto's zijn leuk, regelmatig weer nieuwe erbij zetten, dan blijven we bij.
    Heel veel groeten !
    Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieter

I DID IT MY WAY

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 17043

Voorgaande reizen:

21 December 2014 - 21 December 2014

Serious Request 2014

20 Juni 2007 - 20 Februari 2009

Sabbatical Asia- Australia - New Zealand

Landen bezocht: