to bangkok thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pieter Adriaansen - WaarBenJij.nu to bangkok thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pieter Adriaansen - WaarBenJij.nu

to bangkok thailand

Door: globetrotter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

12 Augustus 2007 | Thailand, Bangkok

I can sit still and diceded to go on the night bus to the Border of Thailand.
from there a sleep in the train to bangkok.
good for 2 days and nights travel.
next wheek e mail out of thailand.

Ik ben nu een week in melacca en ik moet toch verder , al de bankrekeningen nog eens goed bekeken en zo goedkoop kun je nergens ter wereld reizen als hier.
in 2 dagen 2500 km afleggen en dat op de mooiste route van azie, de expressroute Singapore - Bangkok , dit stond op mijn verlanglijst.
dit dan in de plaats van 3 weken Australie daar ga ik 1 september naar toe.
hou mij op de hoogte wat er daar gebeurt dan doe ik dat van hieruit.houdoe

  • 12 Augustus 2007 - 15:33

    Karel:

    Hallo pieter.
    Nou hier is het niet zo avontuurlijk als daar bij jou,dus hier valt niet zoveel te melden .
    Over een week komen de scholiertjes weer naar school en zal het wel wat hectieser worden maar zo in de vakantie is het stil en lekker rustig.
    Hoelang ben je nou straks in australie ???,en ga je vanuit australie naar nieuw zeeland ????
    In ieder geval de groeten van mij en de rest zal ook wel een keer schrijven heb aan verschillende mensen je dutchkiwiadres doorgegeven.
    doeiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 13 Augustus 2007 - 09:35

    Anita:

    Hoi Pieter, wat heb je al ontzettend veel gezien, gereisd en gelopen.
    Hier op DRP zijn we vandaag (13 aug.) weer begonnen. En natuurlijk wordt er gevraagd hoe het met jou gaat en of iemand nog iets gehoord heeft van je.
    We reizen een beetje met jou mee.
    Hier is in de schoolvakantie het terrein rond het winkelcentrum helemaal schoongespoten, en zonder al die kauwgom ziet het er weer echt schoon uit, als nieuw. Het gaf veel troep, maar da's ook weer allemaal netjes opgeruimd. De Belcompany is begonnen met de winkel van Lyry-tiek te verbouwen, Belcompany gaat op 21 aug. open. Nou die andere twee winkels nog. Ik hoop dat ook daar snel iets inkomt.
    Doe het rustig aan met je oorontsteking, en geniet van je reis.
    Heel veel groeten
    Anita

  • 13 Augustus 2007 - 12:14

    John :

    He Pieter, goed iets van jou te lezen, vervelend van je oor ontsteking. Maar je moet maar denken dit gaat weer over. Geniet van het mooie land. We zien het wel op de foto's.
    Groeten en veel plezier van iedereen van EM-TÉ De Rooi Pannen

  • 14 Augustus 2007 - 09:41

    Diana:

    Hoi Pieter,lang geleden dat ik nog eens iets van me heb laten horen maar dat wil niet zeggen dat ik je vergeten ben.Ik denk dat je het goed naar je zin hebt,waar ik heel blij om ben.Je hebt al veel mooi dingen gezien en dat zal vast nog niet het laatste zijn.Tot de volgende keer weer en geniet van alles wat je tegenkomt. Groetjes en een dikke knuffel van Diana

  • 16 Augustus 2007 - 14:10

    Rob:

    pieter hier gaat het weer voor ons beginnen na 7 zware weken vakantie v/a 20 aug gaan de leerlingen weer beginnen aan het nieuwe schooljaar en dan is het de eerste weken hard werken voor ons zoals je weet (als je zin en tijd hebt?) weet je ook al dat toon ons gaat verlaten toon heeft een baan geachepteerd in het college van bestuur dus wij krijgen weer een andere baas.

    pieter ik wens je heel veel plezier in thailand kijk uit met de vrouwen die blijken daar dikwijls als man geboren te zijn.ik hoop dat het verder goed met je gaat zonder al te veel kwaaltjes.
    en dat je je droom verder kunt waarmaken

    hoor je later houdoe belg (ha ha ha)

  • 16 Augustus 2007 - 18:51

    Johan En Lilian:

    bedankt voor je sms-je. Het recept van de uitsmijter brasserie is geheim die kun je alleen bij ons eten. Ik heb nog voldoende worsten maar de horeca-beurs in Den Bosch begint binnenkort weer, dus als je in de buurt bent kun je mee en dan kunnen we misschien een andere aanbieding op de kop tikken.Veel plezier met de rest van je reis, we blijven je volgen.
    Groetjes Johan en Lilian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieter

I DID IT MY WAY

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 17047

Voorgaande reizen:

21 December 2014 - 21 December 2014

Serious Request 2014

20 Juni 2007 - 20 Februari 2009

Sabbatical Asia- Australia - New Zealand

Landen bezocht: