Break - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Pieter Adriaansen - WaarBenJij.nu Break - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Pieter Adriaansen - WaarBenJij.nu

Break

Door: globetrotter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

07 Augustus 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

ja even rustig aan ,niet vliegen tot 1 september dus maar 14 dagen Australie.
even rust en geld tellen op de bank in goirle en poppel ,het gaat geweldig goed, veel meegemaakt

foto`s volgen

great time for me , now a break in melacca malaysia ,after 7 wheeks from home and many km travel.
1st september fly to Ozzie.Who meets me in Sydney?

• 07 Augustus 2007 - 18:25

Margot En Cappie:

ha die pieter,toch al wat beter hoop ik.het doet in ieder geval goed te lezen dat het geweldig met je gaat en inderdaad al veel gezien en gedaan in die 7 weken.je gaat dus toch naar australie,ik had begrepen dat je dat over zou slaan,ik kijk in ieder geval uit naar je volgende berichten,want ik blijf het toch heel wat vinden hoor wat jij daar allemaal beleefd.het ga je goed he,heel veel groetjes van de 4 van cabanier.

• 09 Augustus 2007 - 16:35

Sigrid:

hallo ome. pieter ik denk echt heel erg veel aan jou.maar ik hoop dat met jou alles goed gaat.en het was erg leuk in oostenrijk.GROETJES SIGRID

• 09 Augustus 2007 - 16:42

Roos:

hai globetrotter ge het al veel gezien en nu het volgende avontuur Australie toch 2 weken is ook genoeg om daar wat te zien en als je genoeg n.z $ verdient hebt dan kunde dat wat langer naar toe nou ik hoop dat alles goed is daar en groetjes van mijn