Rust - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Pieter Adriaansen - WaarBenJij.nu Rust - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Pieter Adriaansen - WaarBenJij.nu

Rust

Door: globetrotter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

01 Augustus 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

eindelijk rust geen bussen,trein overvolle straten en uitlaatgassen.

Mijn grenzen verlegd en een duikcursus gedaan, vandaag al naar een keel,neus en oor arts gekunnen , geen duikcursus voor mij reden: middenoor ontsteking tot in neusholte. als je gaat vliegen of duiken moeten de trommelvliezen openen, bij mij dus niet, veel balen vandaag maar ja de gezondheid gaat voor.
Ik heb een paar dagen een auto gehuurd en verder alles per bus gedaan , meestal s,nachts, dan kom ik net als een paar dagen geleden voor minder leuke dingen te staan,je wordt gedropt in een klein dorp,om 02.00 s`nachts ,de bus gaat niet verder, waar de avond te voren een markt was geweest, volgens mij waren ermeer ratten in het dorp dan mensen, ik kon dus niets anders dan 4 uur wachten op een paar stoelen proberen te slapen ,kan ook niet want alles kan worden weggehaald , ik heb tenslotte een rugzak bij van 20 kg en al mijn papieren tickets geld alles dus dan slaap ik maar in de bus die hopelijk om 06.00 vertrekt.
Na 8500 km met de bus afgelegd te hebben, 5000km met vliegtuig( kost hier 20 euro)600 km per boot,800 km per auto, 15km roltrap in metrostations, en lokale taxi`s en metro`s en bussen en ontzettend veel gelopen.
Ik ga nu naar een Robinson eiland voor een week op doctersadvies en moet terugkomen de 7e , misschien gaat Australie wel niet door want ik mag de eerste weken niet vliegen> tot dan en bedankt voor de reacties.foto`s volgen

  • 03 Augustus 2007 - 19:38

    Karel:

    nou pieter ik wens je in ieder geval van harte betersxhap en hoop dat het spoedig voorbij is,en hoop dat je op de zevende weer gezond gevonden word zodat je datgene weer kan doen waar je voor bent gegaan.
    wacht wel weer op je volgende bericht ,groetjes en beterschap karel

  • 05 Augustus 2007 - 12:33

    Monique En Fons:

    Hoi Pieter,
    Heel veel beterschap met je gezondheid.
    Heel veel groetjes van de vaste klanten van de brasserie de Rooi Pannen.En natuurlijk de groetjes van het vaste team.
    Veel succes met je onderneming.
    Fons en Monique Venmans.

  • 06 Augustus 2007 - 12:20

    Theo Smeele:

    Hé patient, wat is dat nou een klein ziektetje dat je uit het veld slaat???

    Gaan er geen boten naar Down-under? Dan heb je weliswaar meer tijd nodig, maar bent niet afhankelijk van je trommelvliezen.

    Wel leuk hoor zo'n avontuur te lezen... Zelf meemaken lijkt me iets minder aantrekkelijk.

    Hou vol!

    Groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieter

I DID IT MY WAY

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 17042

Voorgaande reizen:

21 December 2014 - 21 December 2014

Serious Request 2014

20 Juni 2007 - 20 Februari 2009

Sabbatical Asia- Australia - New Zealand

Landen bezocht: