verder - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Pieter Adriaansen - WaarBenJij.nu verder - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Pieter Adriaansen - WaarBenJij.nu

verder

Door: globetrotter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

13 Juli 2007 | Indonesië, Batavia

hoi na ee bezoek aan Sabah en Sarawak,enkele plaatsen die bezocht heb, in de afgelopen week,

Vlindertuin,grootse grotten stelsel van azie,bezoek aan inheemse bevolking met een heuse jungle tocht door de rivier.

het internet heeft hier en tijdje geleden zijn intreden gedaan en er zijn nu hier pc`s te koop die wij weggooien, als 386 en 486

er worden hier ook pc cursussen gegeven.

dus het internetcafe heeft zijn grezen met servers die nog gevonden moeten worden etc.

ik probeer alles up to date te houden

Een voorbeeld van een reisdag waarin ik 2000 km overbrucht heb,
08.00 transport per speedboot(bulletboats) 80 km per uur over rivier over een afstand van 125 km in 3 uur.
11.00 per minibus met schoolkinderen naar vliegveld
16.00 vliegen afstand 500 km 20 min 15 euro
21.00 vliegen afstand 1000km sabah-singapore
23.00 bus naar singapore stad incl douane
07.00 bus naar melacca waar mijn contactpersoon en mijn bagage staat, dus 36 uur bezig om van de ene naar de andere plaats te komem en dat alles voor 125 euro
nu morgen met boot naar Indoesie voor 7 dagen cherio

• 13 Juli 2007 - 12:10

Karel:

nou pieter het gaat allemaal lekker daar ,engoedkoop kun je nog eens wat zien voor weinig geld.
    Hier gaat ook alles zn gangetje en zoals je weet in de vakantie alles heeeel rustig.
    volgende week begint de kermis hier en vandaag begint de bouwvak dus word het nog een beetje rustiger ha ha ha .
    pieter het gaat je goed en hoop spoedig weer wat van je te hooren.
    groetjes karel

• 13 Juli 2007 - 12:38

Pieter:

HALLO ER IS NU EEN FOTOBOEK GEOPEND ER KOMEN ELKE KEER MEER FOTO`S BIJ.
    GA NAAR LINKSBOVEN EN KLIK OP FOTO`S

• 13 Juli 2007 - 12:40

PIETER:

DOOR OP FOTO TE KLIKKEN WORDEN ZIJ GROTER WEERGEGEVEN

• 13 Juli 2007 - 20:56

Margot:

je hebt in die korte periode al heel wat ondernomen,veel gezien en beleefd.ik vind het wel spannend en boeiend hoor wat jij daar allemaal doet en wens je daarom nog veel van die dingen toe.tot mails!!!

• 14 Juli 2007 - 20:09

Frank En Ellen:

hallo pieter, alles ok aan de andere kant van de wereld. Ik vind het knap dat je dat allemaal durft, want het is toch een hele onderneming. ik zou er toch wel een beetje schrik van hebben.Een collega van mij gaat daar in de buurt ook 3 weken rondtrekken. Ikzelf moet weer gaan werken. Wij zijn met zijn allen niet verder geraakt dan zuid frankrijk. Daar was het weer ook goed, en ook vanalles te zien, en vooral veel wijn te drinken. Ik vind het wel leuk je zo te volgen, en zal dat ook blijven doen. Het ga je goed, en tot schrijvens. Groetjes Frank en ellen

• 15 Juli 2007 - 19:18

Rianne:

He Pieter,

Nou, zo te zien gaat het je allemaal goed af. Wij vinden het geweldig, dat je nu echt kunt doen waar je al zo lang van gedroomd hebt. Mooie foto's! Zo krijgen we wel een beetje een beeld van hoe het er daar uitziet.

Het ga je goed!

xxx Simon en Mathilde