Ozzie - Reisverslag uit Canberra, Australië van Pieter Adriaansen - WaarBenJij.nu Ozzie - Reisverslag uit Canberra, Australië van Pieter Adriaansen - WaarBenJij.nu

Ozzie

Door: pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

07 September 2007 | Australië, Canberra

goodday here a message from a real Ozzie Mate.

een week een auto gehuurd want in Sydney moest ik vertrekken want in deze stad werd hermetisch afgesloten met 5 kilometer hekwerk van 3 meter hoog voor een wereld leiders top.

ik ben nogal nieuws gierig dus ik ben doorgedrongen tot bij de ingang van waar de president Bush en zijn gevolg langskwamen,tot ik gecontroleerd werd door de veiligheids dienst ,gelukkig had ik geen fototoestel bij, wel een paspoort anders had ik nu ergens anders kunnen internetten,je moet hiermee uitkijken wat je zegt op internet want je wordt overal gescreend,wel spannend hoor,

1 nacht in de auto geslapen, maar als je komt van 7 weken 30 graden en hier is het hartje winter 9 graden gvd we koud,en natuurlijk heb ik al m`n winter kleren in NZ , wel een dikke jas kunnen kopen.( alle 65 kg begage is aangekomen na 3 maanden )
van plan om naar Melbourne te gaan voor 1 week 1100 km heen en ook 1100 km terug.
teveel van het goeie , want het geld geraakt op??
Nu in YHA hostel met 4 personen in een kamer.
anders kost het te veel!!!
(Voor iedereen die een bijdrage wil leveren en geld teveel heeft volgt hier mijn bankrekening nr.12346789 van rabo goirle)

Nu in de hoofdstad en morgen naar de wintersport jawel, koud he. 250 km rijden en je zit hier in 60 cm sneeuw
ik moet voor in NZ in october tot december veel oefenen in de sneeuw en mountain rescue gaan bestuderen.
dat wordt toch van mij verwacht.

In Nz in het park waar ik tewerk gesteld wordt is al een appartement reserveerd.

Over een paar dagen terug naar Sydney en dan tot 15 september wat rondfietsen daar en dan naar NZ.

Wat mijn vriendin en dochter betreft ,zij blijft voorlopig in Maleisie en ik in NZ ,omdat ik eerst alles in NZ moet regelen qua werk en woonst.

tot zover vanuit een chilly Ozzie

See Ye Mate

  • 13 September 2007 - 18:35

    Karel:

    Hallo pieter
    Zo als ik lees gaat alles nog een beetje als gepland.
    Sorry voor mijn late reactie maar ja beter laat als niet.
    Je moet niet teveel rondfietsen tot de vijftiende anders val je te veel af ,en in de bergen mag er wel een beetje aanzitten ,dan heb je wat meer weerstand tegen de koude temperaturen.
    Hier gaat alles oke en learning all the time van mijn collegas.
    Hoop spoedig weer een bericht van je te krijgen.
    groetjes karel houdoe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieter

I DID IT MY WAY

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 17031

Voorgaande reizen:

21 December 2014 - 21 December 2014

Serious Request 2014

20 Juni 2007 - 20 Februari 2009

Sabbatical Asia- Australia - New Zealand

Landen bezocht: