yo - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Pieter Adriaansen - WaarBenJij.nu yo - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Pieter Adriaansen - WaarBenJij.nu

yo

Door: globetrotter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

06 Juli 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

alles onder controle , de bergbeklimming stond voor een week volgeboekt deze was 4000 mtr hoog,voor 2 dagen een auto gehuurd(15 euro p/d bezine 0.45 cent p/l
daar kun je niet over twijfelen, elke dag veel lezen ,ik heb 3 boeken bij over wat er te zien valt ,elke dag ook kijken voor een slaapplaats,steeds weer een avontuur om te zoeken ,binnen het uur heb ik altijd een hostel,nog nooit meer betaald dan 7 euro per nacht.( zeven euro)het mag ook niet veel kosten anders hou ik het niet vol(salaris ven juni is al binnen!)gisteren een canopywalk gedaan op 45 mtr hoog ,op een wankele brug van touw loop je tussen de boomtoppen door.eerst wel even 150 meter klimmen bij 35 graden, ( ik heb in m,m leven nog nooit zo veel zweet gelaten , ( nee en ook niet met werken hoor!)
4 liter water per dag (excl bier)
tot dan

• 06 Juli 2007 - 16:43

Je Zus:

ge wilt toch niet zeggen de gij hem daar nog nie gepruuft het he de goude water met schuim en het water is ook goed voor jouw ?????????? grapje.........

• 12 Juli 2007 - 16:22

Rob:

wel erg hoog niet?
    hebben ze daar wel lekker bier
    en als ze dat hebben pak er voor mij ook een paar